Jun 21, 2012

1 KODI....

cheritera oleh.. Dhya Surya at 1:00 AM
Assalamualaikum dan salam sejahtera...
^_^

wah...
tanggung jawab semakin bertambah...
walaubagaimana pun ber "jimba-jimba"
tetap ada...
 huhuhuhuhu....

last week ber "jimba-jimba"
beli 1 kodi tudung bawal 2 tone....
beli kat mana????

kat si nun....


CitrAida 





dalam 1 kodi ada 20 helai tudung dua tone...
warna = pelbagai....
tak yah pilih-pilih warna sebab....
conform macam - macam baju boleh masuk...

harga...
kalau kat luar...
sehelai untuk 2 tone =  RM 15.00 - RM 20.00....
tapi bile beli 1 kodi harga akan jatuh sampai sehelai 
RM 7.00 - RM 8.00...
sape yang tak mahu....

lagi pun tudung bawal nie selesa...
nak bentuk muncung tudung...
hembus-hembus je....
<korang semua mesti penah buat punya....> 

 jom ngok hasil ber 'jimba-jimba'...





nota dhya : dah tak payah merungut matching-matching baju ngn tudung lagi!

3 comments:

FarEast on Thursday, 21 June, 2012 said...

la... yunk.. klu beli sendri bleh jatuh smpai 4.50 taw satu....
uhuhu btw.. faiz dah follow balik taw....

http://mylifemytreasure-noorfaizah.blogspot.com/

salam kenalan dari faiz.... :)

Dhya Surya on Thursday, 21 June, 2012 said...

dear...
ye ke...
meh bagi link yang offer murah tu....
makin berminat nak kompol nie...=)

yayaa on Friday, 29 June, 2012 said...

waoo beshnyer soppink...=)

"Ya allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-mu."

Aamiin ya rabbal aa'lamiin.

 

one + one = three ?? Copyright © 2012 Designed by Ipietoon Sponsored by Online Shop Vector by Artshare Re-Design By Nabila Medan