Mar 20, 2011

Free pre wedding : sape nak???

cheritera oleh.. Dhya Surya at 6:37 AM
mesti penah searching tentang Piccalasso .... ^_^
aalllaa... OP untuk Ayu Raudah n Zaquan Adha...tu...
haa....tgok nie...
smooth jer picca nie....
sweet....=)
cantik2 kan picca2 ayu n zaquan....
semuanya air tangan Piccalasso.... =)

for now....
diaorg offer free pre wedding...n syarat2 nya hanya lah.....

make a simple point @ story.... 
about pre wedding concept @ idea then inbox azizilee
-that all!!! sgt senang ok!! -
diaorg kan choose 3 lucky couple...
yg terpilih akan di reply msg nya oleh azizilee sendiri ...
hehehehe... ( sekarang just avlble 2 sit je... ^_^ )
sooo...Cik Q, and Cik AnEs jom join ok!!!

p:s / (sgt menarik ok !!! ... sape yg dah dapat 1st place tu yer....)


credit to Cik Puan Lala for your info ^_^...

5 comments:

♥ QaseH ♥ on Sunday, 20 March, 2011 said...

semoga berjaya dear,,,try laner aw ader luck kan

Q on Sunday, 20 March, 2011 said...

Alaaaaaaaaaaa....tak pandai reka story..pE pandai ler...hihi

Dhya on Sunday, 20 March, 2011 said...

xpe plahan qyla...=)
yg penting try ok...=)

Lala on Monday, 21 March, 2011 said...

takper, ada lagi 2 place. maka , cuba!!

followed n linked u dear!

AnEs on Thursday, 24 March, 2011 said...

hihihi..cane ne,cane ne..i tade idea..T_T

"Ya allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-mu."

Aamiin ya rabbal aa'lamiin.

 

one + one = three ?? Copyright © 2012 Designed by Ipietoon Sponsored by Online Shop Vector by Artshare Re-Design By Nabila Medan